De online bandenretailer Tirendo heeft voor zijn nieuwe TV commercial Sebastian Vettel weten te strikken. In de reclamespot laat de jongste (viervoudig) wereldkampioen aller tijden zich weer van zijn beste kant zien.

Dit jaar was een drukke straat in het Limburgse Venlo het decor voor de TV spot van Tirendo. Dankzij een competent team, goede apparatuur en zeer veel sneeuw werd een authentiek en fascinerend winterlandschap nagebootst. En dit in hartje zomer! Daarbij koos het productiebedrijf Neverest uit München bewust voor een nachtopname om de winterse sfeer perfect te kunnen overbrengen.

Regerend wereldkampioen Sebastian Vettel liet zich zeer positief uit over de opname: “Ik was erg onder de indruk van de vriendelijke medewerkers, waardoor alles soepel verliep. Het nieuwe script heeft me, met zijn boeiende en grappige verhaallijn, opnieuw overtuigd. De professionaliteit waarmee een geloofwaardig nabootsing van het winterlandschap werd gemaakt, heeft me, eveneens gefascineerd. ”

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Gemakkelijk en snel
De TV commercial wordt dit jaar voor het eerst in Nederland uitgezonden, maar is tevens te zien in Oostenrijk en Duitsland. Online bandenretailer Tirendo hoopt hiermee eenzelfde succesverhaal te kunnen schrijven als wat de Duitse start-up al heeft gedaan in het thuisland. De reclamespot van dit jaar benadrukt zowel de gemakkelijke bestelling als de snelle levering.

Met 650 montagepartners in Nederland, waarvan 200 zijn aangesloten bij Vakgarage, verzekert Tirendo een betrouwbare montage. Een veilige betaling, wordt eveneens gegarandeerd door het SLL-certificaat, het Thuiswinkel-waarborg en het Trusted Shops-keurmerk. Door deze goede bescherming heeft Tirendo al veel positieve reacties mogen ontvangen op ondere andere beslist.nl.