Lees in de zevende editie van [schuin}Formule 1 RaceReport{schuin] alles over de Grand Prix van Turkije, interviews met Giancarlo Fisichella, Nick Fry (Honda) en Vitantonio Liuzzi. Verder onder meer een portret van Martin Brundle, Ferrari's nieuwe neus voor de F2008, alles over het tragische einde van Super Aguri, de mooiste foto's en interessante columns.

Talent zonder succes – Portret van Martin Brundle
Martin Brundle is nu vooral bekend als Formule 1-commentator, maar in zijn hoogtijdagen was de man een net zo veelbelovend talent als zijn beroemde tijdgenoot Ayrton Senna. Met hem deelde de Brit een deel van zijn loopbaan, maar waar Senna opschoot naar het Formule 1-sterrendom, slaagde Brundle er maar niet in zijn talent te verzilveren in zelfs maar een GP-overwinning. Een portret.
Herboren veteraan – Giancarlo Fisichella is nog niet klaar met de Formule 1
Toen hij moest testen om in aanmerking te komen voor een racestoeltje bij nota bene Force India moest menigeen in de paddock smalend lachen: Fisichella was nu echt in de nadagen van zijn loopbaan. Maar de Italiaan in dienst van het Indiase team lijkt herboren; hij neemt zijn nieuwe team aan de hand op jacht naar betere tijden – letterlijk en figuurlijk. In het interview spreekt Fisico over zijn loopbaan, zichzelf en de toekomst.
Massasprint – Verslag van de Grand Prix van Turkije
Als eerste sinds Michael Schumacher wint Felipe Massa voor de derde maal op rij dezelfde Grand Prix; Turkije en de Braziliaan liggen elkaar wel. Lewis Hamilton en Kimi Raikkonen hebben het nakijken in een race die voor het eerst sinds er in 2005 wordt gereden op Istanbul Park wordt gekenmerkt door leuke gevechten en fraaie acties op de baan. Een verslag.
Somberheid na vertrek Super Aguri – 'We kunnen niet nog een team verliezen'
Nu het worstelende Super Aguri de handdoek in de ring heeft moeten gooien, blijken de reacties in de paddock gemengd. Rivaal Colin Kolles is tevreden, maar anderen balen van het verdwijnen van het sympathieke team. Temeer omdat het einde van Super Aguri een symptoom is van een dieper liggend probleem. Kunnen de kleintjes het nog wel bolwerken in een sport waarin de autofabrikanten meer en meer de dienst uitmaken?