Remeha geldschieter A1 Team Nederland
A1 Team Nederland van Jan Lammers heeft met de Nederlandse CV-ketel fabrikant Remeha een sponsorcontract afgesloten.
Team Nederland heeft daarmee (eindelijk) een sponsor voor het nieuwe seizoen binnen gehaald. De verwachting is dat er nu meer zullen volgen. ,,We zijn verheugd over dit eerste sponsorship met Remeha’’, zegt teambaas Jan Lammers in een reactie. ,,A1 Team Nederland ondervindt een sterk toenemende belangstelling van het Nederlandse en buitenlandse bedrijfsleven. Wij gaan er vanuit dat we tijdens de komende 18 maanden de eerste overeenkomsten met de grote Nederlandse multinationals gaan afsluiten en tot dat moment zijn we uiterst conservatief in ons sponsorbeleid en willen we het klimaat beschermen". Vooral het innovatieve en grensverleggende aspect van A1 Grand Prix spreekt Remeha aan, aldus Michel van Oers, marketingcommunicatie manager van Remeha. ,,Ook wij moeten in een competitieve markt nooit tevreden zijn met de kwaliteit van onze prestatie. Vandaar dat wij ons graag bij A1 Team Nederland aansluiten om samen deel te nemen aan de enige echte ’World Cup of Motorsport, de A1 GP Series. En hoewel het Remeha logo op de auto bescheiden is, verwachten we met de juiste communicatiemiddelen eromheen veel profijt uit deze samenwerking te kunnen halen” Op 1 oktober is de eerste race van het A1GP-seizoen met de A1 Grand Prix in Zandvoort. Meer dan honderdduizend kaarten zijn in korte tijd verkocht voor het raceweekend. A1 Team Nederland heeft afgelopen winter met Jos Verstappen de A1 Grand Prix van Zuid-Afrika gewonnen en wil in het nieuwe seizoen meer successen behalen. De vraag is of dat met of zonder Jos Verstappen zal gebeuren. Jan Lammers: ,,We zullen het zien, we staan allebei heel positief, we hebben vorig jaar veel goede en slechte dingen laten zien en deze twee aspecten horen nu eenmaal bij de sport, dat zorgt voor de emotie en opwinding en uiteindelijk de betrokkenheid van het grote publiek. Voor komend seizoen willen wij graag dat wat goed was cultiveren en verbeteren wat slecht was. In alle oprechtheid ziet het er goed uit en we verwachten geen echte ’dealbreakers’ tegen te komen.”