Ondertussen heeft Unilever een nieuwe partner gevonden. De Nederlands-Britse onderneming gaat een deurtje verder naar McLaren waar opvallend genoeg ook weer een Engineering Academy gestart wordt. “”We zijn beiden bedrijven met een globale reputatie van innovatie, inspiratie en een leidende rol in de tech-industrie”, laat McLaren-baas Zak Brown noteren. “Dit partnerschap staat ons toe kennis en expertise te delen en verder te ontwikkelen als bedrijf. We kijken er naar uit.” In welke vorm Unilever op de auto te zien zal zijn is nog niet bekendgemaakt. Unilever heeft uiteraard een uitgebreide stal aan merken waar het uit kan kiezen zoals bijvoorbeeld Andrélon, Lipton, Ola, Zwitsal of misschien wel Unox. Lees ook: Andrea Stella completeert leidinggevend trio McLaren als race director
McLaren Racing is delighted to announce a new multi-year technical partnership with @Unilever, starting in the 2020 #F1 season. Read more ⬇️
— McLaren (@McLarenF1) January 10, 2020
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."